Gwarancja

Nasze produkty są najwyższej jakości dlatego w trosce o zadowolenie naszych klientów i ich bezpieczeństwo w podróży
udzielamy następujących terminów gwarancji:

– Adaptery Podróżne – gwarancja dożywotnia (z wyjątkiem bezpieczników).

– Ładowarki USB – gwarancja 24 miesiące.

Procedura Reklamacyjna

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy i pobranie „Formularza reklamacji”, wypełnienie i przesłanie
z załączonym dowodem zakupu na adres:  

mail: serwis@skross.com.pl
lub
Serwis
SKROSS Polska, ul. Jeleniogórska 26, 60 179 Poznań, Polska

Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu omówienia dalszej
procedury reklamacyjnej.

Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Zgłoszenia Reklamacji.

Informujemy, że zgłoszenia wysłane bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

 

 

.